HTML

Suli

Mindent az ország iskoláiról és az éppen aktuális iskolámról el árulok nektek általános és közép iskolai szinten.

Friss topikok

Linkblog

2008.02.12. 15:15 teszetosza

Ma van ma!

Tusom a blog címe szerint rendőrautókról kénne szólnia, de hát utálom a rendőröket így az autóikról is nehezen írhatok. De azért néha megpróbálhatom nem, de néha ez még nekem is megengedt. Például itt van ez a Skoda:
Egészen elviselhető látvány, csak azt nem értem, hogy minek kellett határőri színekben megvenni ha egyszer úgyis rendőrautó lesz. Nem értem bár sejtem hiszen Magyarországon vagyunk.
Na ez viszont már annál érdekesebb ez egy Chevrolet Lacetti és hát ebből nem lehet sokat rendőrautóként látni. Én ilyeneket inkább taxiként szoktam. De ha valakinek vannak rendőrautós képei nyugodtan elküldheti.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendorautok.blog.hu/api/trackback/id/tr69336370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása